collapse collapse

* Käyttäjätiedot

Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointisähköposti saamatta?

* Ylläpito

Joniiksi admin Joniiksi
Ylläpitäjä
gmod bernemi
Moderaattori

* Who's Online

• Dot Vierasta: 14
  • Dot Piilossa: 0
  • Dot Jäsentä: 0

There aren't any users online.

Aihe: Uudet Suomalaiset kuorma/hälytysajoneuvot Omsiin  (Luettu 1045 kertaa)

-Sime-

• Hidastelija
  • *
Uudet Suomalaiset kuorma/hälytysajoneuvot Omsiin
« : Marraskuu 05, 2014, 20:45:20 »
Terve!
Lähdin kirjoittelemaan tänne nyt kun tuosta Omsista olen itsekin innostunut. Palo ja pelastusalan työntekijänä haluaisinkin nyt kartoittaa mahdollisuutta tehdä porukalla muutamia kuorma-autoja / hälytysajoneuvoja Omsi 2:seen joilla pääsisi itse ajelemaan.
Onko ylivaikeaa tehdä itse autoja? Ymmärtääkseni ihan Suomalaisten taidoilla ainakin mappeja pystyy tekemään sekä uusia värityksiä busseihin. Myös rakennukset joihin paloautot saisi ajettua talliin (paloaseman kalustohalli) olisi hieno saada jonnekin kartalle tehtyä ja sijoitettua.
Voi olla että tämä koko ajatus on hyvinkin absurdi mutta olisi mielenkiintoista lähteä tällästä projektia porukalla vetämään.
Kuvat autoista ym ei ole ongelma. Niiden luominen on.

Esim säiliöpaloautostakin saisi ihan normi Nesteen polttoainerekan mikäli vaan hälytyslaitteet poistetaan ja teippaukset/maalit uusiksi.  8)
Olisin mieluusti laittanut tähän muutaman kuvan esimerkiksi mutta en osannut.  :-[ :-\

Valaiskaa ja kertokaa omia kokemuksianne! Olisitko valmis lähtemään tiimiin? Mitkä ovat sinun taitosi?

-Sime

matti95

• Konkari
Vs: Uudet Suomalaiset kuorma/hälytysajoneuvot Omsiin
« Vastaus #1 : Marraskuu 05, 2014, 21:23:20 »
osaan käyttää blenderiä niin olen valmis tekemään esim. just kalustohallin ja ehkä osia kuorma-autoista mutta en osaa tehdä koko autoa kuten runkoa.
eli olen valmis auttamaan ja tekemään jotain blenderissä.

-Sime-

• Hidastelija
  • *
« Vastaus #2 : Marraskuu 05, 2014, 22:24:58 »
Jess hyvä Matti.
Euro Truckista ei taida olla mahdollista ottaa avustuksia autojen tekoon? Ei taida olla editorit yms autot yhteydessä toisiinsa?

matti95

• Konkari
« Vastaus #3 : Marraskuu 06, 2014, 06:50:35 »
on olemassa blenderii lisä osa jolla saa ainaki rekkoja importattua blenderii mutta autoista en oo varma

haitaribussi234

• Konkari
  • Hallitsen haitaribussit!
« Vastaus #4 : Marraskuu 06, 2014, 08:30:35 »
Ööö...kelpaisiko näin aluksi bussitalli?  :D Meinaan vain sitä että sellainen olisi varmaan helpompi tehdä.  ::)

-Sime-

• Hidastelija
  • *
« Vastaus #5 : Marraskuu 07, 2014, 08:57:42 »
Juu toki kelpaa. Kunhan vaan autot saa sisälle niin ideana sama. Jees eipä taida kovin innokkaita auton tekijöitä löytyä?  :-\

matti95

• Konkari
« Vastaus #6 : Marraskuu 07, 2014, 12:18:20 »
lähetäppä mulle vaikka YV:nä kuvia autoista niin voin ainaki kokeilla tehä niitä mutta ei ole takuuta että osaan. ja voin myös tehdä konehallin/bussitallin

GamerDude_997

• Konkari
  • *
  • Modaaja
« Vastaus #7 : Joulukuu 27, 2014, 02:39:35 »
Iteltä tulossa ainakin toi poliisiauto malli, että jos vähän saan apua niin saa siitäkin ajettavan...

Dannu

• Konkari
  • Ja Johtotähti kulkee!
« Vastaus #8 : Joulukuu 27, 2014, 10:44:06 »
Maija vai ihan normi partioauto? (Maija on VW Transporter)

mersu

• Osaaja
« Vastaus #9 : Joulukuu 27, 2014, 10:52:49 »
Terve!
Lähdin kirjoittelemaan tänne nyt kun tuosta Omsista olen itsekin innostunut. Palo ja pelastusalan työntekijänä haluaisinkin nyt kartoittaa mahdollisuutta tehdä porukalla muutamia kuorma-autoja / hälytysajoneuvoja Omsi 2:seen joilla pääsisi itse ajelemaan.
Onko ylivaikeaa tehdä itse autoja? Ymmärtääkseni ihan Suomalaisten taidoilla ainakin mappeja pystyy tekemään sekä uusia värityksiä busseihin. Myös rakennukset joihin paloautot saisi ajettua talliin (paloaseman kalustohalli) olisi hieno saada jonnekin kartalle tehtyä ja sijoitettua.
Voi olla että tämä koko ajatus on hyvinkin absurdi mutta olisi mielenkiintoista lähteä tällästä projektia porukalla vetämään.
Kuvat autoista ym ei ole ongelma. Niiden luominen on.

Esim säiliöpaloautostakin saisi ihan normi Nesteen polttoainerekan mikäli vaan hälytyslaitteet poistetaan ja teippaukset/maalit uusiksi.  8)
Olisin mieluusti laittanut tähän muutaman kuvan esimerkiksi mutta en osannut.  :-[ :-\

Valaiskaa ja kertokaa omia kokemuksianne! Olisitko valmis lähtemään tiimiin? Mitkä ovat sinun taitosi?

-Sime

Minä en osaa tehdä mitään karttoja. Mutta kuulostaa tämä projekti. Näihin projekteihin vielä kunnon Suomi kartta?

GamerDude_997

• Konkari
  • *
  • Modaaja
« Vastaus #10 : Joulukuu 27, 2014, 12:58:04 »
Maija vai ihan normi partioauto? (Maija on VW Transporter)
Maija

* Viimeisimmät viestit

Vs: TramSim kirjoittanut nonamesm3
[Marraskuu 18, 2020, 07:22:20]

Vs: Vihjaa pelitarjouksista kirjoittanut nonamesm3
[Lokakuu 30, 2020, 20:24:23]

Vs: Tietoturva- ja yksityisyyskeskustelua kirjoittanut nonamesm3
[Lokakuu 30, 2020, 18:36:48]

Vs: Puhelimet kirjoittanut nonamesm3
[Lokakuu 30, 2020, 18:07:34]

Vs: Youtube videoita kirjoittanut nonamesm3
[Lokakuu 30, 2020, 17:56:08]